Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

Οι δημιουργίες μου ...!βραχιολάκι,μενταγιόν (Χάρι Πότερ)

Αποφάσισα και εγώ να ανεβάσω και εγώ κάποιες από τις δημιουργίες μου .
Έτσι πήρα το θάρρος να σας δείξω κάποια από τα κοσμήματα μου που τα αγαπώ πολύ ..!
Είναι τα δυο καλύτερα μπιζού μου ,που τα φοράω καθημερινά!
Ελπίζω να σας αρέσουν ......Περιμένω σχόλια....!¨)

*βραχιόλι με ροζ χαντρούλες!
                                                                                                                                                                                                                                                                                                              
 
                                *Χάρι Πότερ μενταγιόν.                                                                                                                                                                              

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου